Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Rezeki Anda

Search This Blog

Saturday, May 28, 2011

Konsert Legend Double Trouble live@ Melaka Meriah!

Mantap, best dan bersemangat! Memang best la konsert Legend gandingan Kumpulan Search dan Wings semalam. Dengan harga yang agak berpatutan iaitu dari RM70 - RM 100, peminat-peminat rock tanah air takkan melepaskan peluang mendengar artis kesayangan mereka membuat persembahan secara live di Perkarangan Stadium Hang Jebat, Melaka. Memandangkan suami saya sendiri seorang peminat kumpulan-kumpulan rock ni, jadi peluang keemasan takkan dilepaskan begitu saja. Lagu bertajuk Gemuruh yang dinyanyikan oleh kedua-dua vokalis kumpulan iaitu Amy Search dan Awie sememangnya membuatkan kami begitu tersentuh memandangkan lagu tersebut merupakan lagu kegemaran kami.
Beberapa buah lagu telah dipersembahkan oleh kumpulan Amy Search dan Wings. Antaranya: Isi dan Kuku, Pawana, Tragedi Oktober, Taman Rasyidah Utama dan banyak lagi. Korang pun tahu, Awie dah membintangi beberapa filem melet0p kat panggung, misalnya Hantu Kak Limah Balik Rumah. Kesan dari filem tersebut, kemunculan Awie pada malam itu menjadi hangat dan penonton-penonton melaungkan namanya "Hussein" iaitu watak yang dimainkannya dalam Hantu Kak Limah Balik Rumah.
Selain itu, Awie juga tidak membuat ucapan yang sememangnya kelakar dengan mengucapkan terima kasih kepada Kak Limah, Pak Jabir dan beberapa nama watak dalam filem Hantu Kak Limah. Anyway, both of them are AWESOME!!

0 comments:

Post a Comment

Share

Widgets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...