Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Rezeki Anda

Search This Blog

Loading...

Wednesday, June 1, 2011

Filem "Insidious" yang SERAM


Memandangkan saya dan suami sememangnya kaki wayang, jadi nak cerita sikit tentang filem yang kitorang tonton semalam. Filem seram yang dinamakan Insidious merupakan arahan James Wan yang juga merupakan pengarah cerita Paranormal Activity dan Saw. Filem ini menceritakan tentang sebuah keluarga yang diganggu oleh makhluk halus dan cuba untuk menghapus gangguan tersebut dengan menjemput pakar paranormal atau orang yang menghalau hantu. Cerita ini memang seram dan membuatkan kami terkejut beberapa kali. Dengan bunyi latar belakang dan kemunculan makhluk-makhluk halus yang muncul dari arah yang tidak dijangka, korang akan merasa seram sejuk dan meremang bulu roma. Namun, endingnya memang tak leh lupa. Elemen seram sampai ke ending dan sesapa yang tido sorang-sorang waktu malam tuh, tengok-tengoklah kat tingkap tu ye..mana tau, ade nampak lembaga hitam macam dalam cerita ni. Apa pun, korang yang kaki cerita seram mesti tengok cerita nih. Best dan seram giler...Tak rugi tengok.

Selamat menonton sedutan dari cerita Insidious.

0 comments:

Post a Comment

Share

Widgets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...